هات چاکلت گانودرما

هات چاکلت دارای طعم لذیذ شکلاتی با گانودرما لوسیدوم ارگانیک است. هاک چاکلت ترکیب خوشمزه ای از شکلات غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی خامه ای و لذیذ است که تمام افراد خانواده از آن لذت خواهند برد. فاقد کافئین و مناسب برای تمام افراد با منع کافئین آرام بخش بوده و برای درمان و بهبوذانواع بیماریهای روحی بسیار عالی میباشد. بدن را در برابر انواع بیماریهای قلبی ایمن میکند. این نوشیدنی را هم بصورت گرم و هم همراه یخ میتوان میل کرد .


گانودرما چیست ؟

‌قارچ گانودرما لوسیدوم با قدمت بالای ۲۰۰۰ سال در چین باستان پادشاهان چین اولین مصرف کنندگان گانودرما بودند .بخاطر کمیاب بودن و گران بودن این قارچ فقط آنها بودند که میتوانستند از این قارچ استفاده کنند چون عمر آنها را زیاد میکرد وبه قارچ جاودانگی معروف شد. بعدها با کشت بیشتر، این قارچ وارد رژیم غذایی خانواده ها شد و چینیها را به پوستهای زیبا و موهای درخشان و عمر طولانی معروف کرد. قارچ گانودرما بافتی بسیار سخت و قرمز رنگ دارد که در بدن قابل هضم نیست و طعم آن بسیار تلخ است. با فراوری محصول و اضافه کردن قهوه و نوعی کاکائو به نام کوکوآ این قارچ قابل خوردن و هضم شدن میشود که برای پیشگیری و درمان و بهبود انواع بیماریها قابل درمان است. در کل دنیا فقط ۴ تا کشور توانایی تولید این محصول را دارند که کشور عزیزمان یکی از آن ۴ کشور است که توانسته با استفاده از بالاترین تکنولوژی جهان به تولید این محصول در ۵ مدل: سوپریم / موکا / لاته / هات چاکلت / وکافی میکس . میباشد.که هر کدوم ازاین قهوه های گانودرما برای درمان و یا پیشگیری بیماری خاص استفاده میشود.


هات چاکلت

هات چاکلت دارای طعم لذیذ شکلاتی با گانودرما ارگانیک است فنجان گرم این قهوه برای همه اعضای خانواده لذت بخش خواهد بود حاصل ترکیب خوشمزه ای از کاکائوی غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی خامه‌ای و لذیذ است فاقد کافئین حاوی گانودرما ارگانیک این ها چاکلت قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینه ست. این قارچ ها آداپتوژن یا استرس زا هستند این نوشیدنی را می توانید به صورت گرم یا همراه با یخ میل کنید گانودرما هات چاکلت برای تمام خانمها و آقایانی که انواع کیست ها و فیبروم ها را تو بدنشان دارند . مفید بوده و باعث از بین رفتن آنها میشود . گانودرما هات چاکلت می‌تواند تمام بیماریهای زنان را درمان کرده و به خانم هایی که دچار عفونت و قارچ شده‌اند و خارش های شدید دارند کمک به بهبودی مینماید . گانودرما هات چاکلت جلوی خونریزی های شدید را گرفته و حس خوبی به انسان می‌دهد و انرژی از دست رفته و خون از دست رفته را به بدن بازمی‌گرداند گانودرما هات چاکلت برای کسانی که بیماری روده دارند بسیار مفید است . کسانی که یبوست دارند و از مشکل یبوست رنج می‌برند می‌توانند از این محصول استفاده کنند گانودرما هات چاکلت به واسطه داشتن فیبر بسیار بالا حتی بیماری بواسیر یا هموروئید را از بین می‌برد و خونریزی را قطع کرده و درمان زخم را سریعتر انجام می دهد . گانودرما هات چاکلت برای کسانی که کم خونی دارند بسیار مفید بوده و به واسطه آهن بالا و ویتامین c غنی می تواند کم خونی را برطرف کند . گانودرما هات چاکلت برای کسانی که شیمی درمانی یا پرتو درمانی می کنند بسیار مفید است و بدن را در برابر انواع اشعه ها و عوارض شیمی درمانی ایمن کرده و تحمل درد تهوع و سرگیجه را بالا میبرد .گانودرما هات چاکلت برای تمام کودکانی که از انواع بیماری ها به جز دیابت رنج می‌برند بسیار مفید است کودکان بالای ۶ سال می‌توانند از گانودرما هات چاکلت به راحتی استفاده کنند بیماری‌هایی مثل pc کلسترول کم خونی نرمی استخوان کمبود ویتامین ۳ کمبود ویتامین دی ام اس ضایعات نخاعی ریزش مو بیماری پروانه ای بیماری صدفی ضعف و بی حالی بیش فعالی کند ذهنی مشکل مشکلات یادگیری لکنت شب ادراری کبد چرب کم کاری تیروئید اسم سینوزیت و چندین نوع بیماری مسری و غیر مسری دیگر را درمان میکند و ایمنی بدنشان را بالا می‌برد و بدن را در برابر انواع ویروس ها و بیماری هایی مثل اسهال استفراغ آنفولانزا و سرماخوردگی ایمن می کند کودکانی که دچار سرخک سرخجه اوریون آبله مرغان شدند چون گانودرما کبدشان را پاکسازی می‌کند خیلی سریع بیماریشان درمان میشود و بدن را به ایمنی کامل به می رساند .


شکلات داغ

گانودرما هات چاکلت به واسطه داشتن فیبر بالا گوارش را سریع تر کرده یبوست را از بین می برد و به پاکسازی کبد کمک می کند . هات چاکلت برای بهبودی تمام بیماری‌های زنان و عفونت های زنان بسیار موثر می باشد که چاق کننده بوده و روی پوست و زیبایی هم تاثیر دارد . هات چاکلت کلیه بیماری های روده را از بین برده و برای بهبود انواع زخم های روده و معده بسیار مفید می باشد . هات چاکلت گانودرما برای کسانی که سرطان دارند و شیمی درمانی می شوند بسیار مفید است و انرژی بدن آنها را بالا برد و بدن را در برابر اشعه ها و عوارض جانبی شیمی درمانی ایمن می کند و مبارزه با سلول های سرطانی را سریعترتر انجام می دهد . هات چاکلت با طعم شکلاتی خاص خود که از نوعی شکلات فرآوری شده به نام کوکوآ که بدون کافئین سبب گرفته شده و برای فرزندان دلبند شما بسیار مفید می باشد پیش فعالی را کنترل کرده و برای کم خونی بسیار مفید است کودکانی که شب ادراری داشته و یا ترس از تاریکی دارند با آرامش خاصی که از این محصول پس از طی دوره مصرف تمام مشکلاتشان برطرف شده و در ضمن آنتی اکسیدان ها غنی هم به بدنشان می رسانند .


هات چاکلت

هات چاکلت با طعم شکلاتی خاص خود که از نوعی شکلات فرآوری شده به نام کوکوآ که بدون کافئین سبب گرفته شده و برای فرزندان دلبند شما بسیار مفید می باشد پیش فعالی را کنترل کرده و برای کم خونی بسیار مفید است کودکانی که شب ادراری داشته و یا ترس از تاریکی دارند با آرامش خاصی که از این محصول پس از طی دوره مصرف تمام مشکلاتشان برطرف شده و در ضمن آنتی اکسیدان ها غنی هم به بدنشان می رسانند . از دیگر فواید قهوه گانودرما هات چاکلت می توان به رفع استرس و افسردگی این قهوه ی سرشار از خاصیت اشاره نمود . زیرا در فراوری قارچ گانودرما و با ادغام آن با شکلات داغ فرمولی مورد استفاده قرار گرفته که سبب آرامش در فرد استفاده کننده می شود و اغلب کسانی که از این نوع قهوه گانودرما استفاده می کنند به همین دلیل می باشد . البته افرادی که اضافه وزن دارند بایستی ۱ ساعت قبل از وعده غذایی هات چاکلت را میل نمایند و کسانی که دارای کمبود وزن می باشند حتما بایستی یک تا دو ساعت بعد از ناهار یا وعده غذایی هات چاکلت را مصرف نمایند . زیرا استفاده قهوه گانودرما قبل از وعده غذایی سبب گرفتگی اشتها و کمتر شدن غذای مصرفی و در نتیجه کاهش وزن می شود و مصرف بعد از وعده غذایی به دلیل عدم تغییر غذا در وعده و اضافه شدن ماده غذایی دیگر به زنجیره ی غذایی سبب افزایش وزن در مصرف کننده می شود . در ادامه بیشتر راجب فواید قهوه گانودرما هات چاکلت و موارد منع آن توضیحاتی ارائه خواهیم داد .

قهوه گانودرما هات چاکلت

شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین القابی که می توان به این نوشیدنی داد، لقب داروی روح و روان است. در حقیقت قهوه گانودرما هات چاکلت فاقد کافئین بوده و اصلی ترین کار آن ایجاد آرامش اعصاب است. از این رو مهم ترین خواص قهوه هات چاکلت را می توان کاهش استرس های روزانه و تمدد اعصاب دانست. از آنجایی که این نوشیدنی موجب اکسیژن رسانی به مویرگ های مغز می شود عامل مهمی برای ایجاد نشاط و شادی در فرد شده و به عنوان یک داروی کاملا گیاهی و سالم ضد افسردگی مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی دیگر اگر به دنبال افزایش حافظه و همچنین ارتقا میزان تمرکز خود هستید می توانید روزانه یک فنجان از این دمنوش بسیار خوشمزه را بعد از صبحانه و بین ساعت ۹ الی ۱۱ صبح میل کرده و به تقویت حافظه و میزان تمرکز خود کمک کنید.


تصویر ۱


مهم ترین خواص قهوه گانودرما هات چاکلت

قهوه هات چاکلت گانودرما حاوی پلی فنول می باشد و از آنجایی که اصلی ترین کارایی آن خونرسانی به شراین های مغز است از انعقاد خون در مویرگ های مغز جلوگیری کرده و با توجه به بهبود عملکرد مغز از ابتلای افراد به سکته مغزی پیشگیری می کند. از طرفی این نوشیدنی خونرسانی را در رگ های بدن نیز سرعت داده و آسان تر نموده و به دلیل تنظیم نمودن فشار خون بدن، با مصرف آن از ابتلا به حملات و سکته های قلبی نیز در امان خواهید بود. البته فراموش نکنید مصرف این نوشیدنی برای این هدف باید طبق دستور کارشناسان و مشاوران بوده و زیاده روی در مصرف و یا استفاده ناصحیح از آن نه تنها می تواند نتیجه عکس داشته باشد بلکه حتی ممکن است برخی عوارض جبران ناپذیر را برایتان ایجاد کند.


تصویر ۲


درمان آسم و مشکلات ریوی با هات چاکلت گانودرما

همانطور که پیشتر گفته شد، خونرسانی خوب در بدن از جمله خواص قهوه گانودرما هات چاکلت می باشد به همین دلیل این نوشیدنی می تواند به عنوان یک ماده کاملا گیاهی و ارگانیک برای درمان آسم و ناهنجاری های ریوی کاربرد داشته باشد. هر چند که این نوشیدنی برای


درمان بیماری های کبد

درمان دیابت نوع ۲

درمان یبوست و مشکلات گوارشی

ایجاد تمرکز بیشتر

رفع مشکلات شب ادراری و بیش فعالی در کودکان

درمان زخم معده و روده

تقویت سیستم ایمنی بدن

و همچنین پیشگیری از انواع سرطان نیز مناسب می باشد.

تصویر ۳


معرفی دیگر خواص قهوه گانودرما هات چاکلت

اگر بخواهیم درباره خواص قهوه گانودرما هات چاکلت بگوییم لازم است بدانید از آنجایی که این قهوه پرخاصیت حاوی اسیدهای آمینه و همچین تری ترپنوئیدها می باشد به همین دلیل در درمان انواع کیست و فیبرم تاثیر بسزایی دارد. بعلاوه خانم هایی که از وجود بیماری های زنان، قارچ و همچنین خارش رنج می برند می توانند با مصرف این نوشیدنی تمامی مشکلات خود را بهبود ببخشند. این قهوه حاوی آهن و ویتامین c بوده به همین دلیل برای افراد دچار کم خونی و یا درمان ریزش مو گزینه مناسبی خواهد بود.


تصویر ۴


آیا قهوه گانودرما هات چاکلت لاغر می کند؟

می توان گفت یکی دیگر از خواص قهوه گانودرما هات چاکلت کاهش وزن است اما ممکن است این خاصیت برای این نوشیدنی نسبت به دیگر فواید قهوه گانودرما هات چاکلت به ویژه ایجاد آرامش در افراد، کمتر به چشم بیاید. در واقع اگر قصد دارید از این نوشیدنی برای چربی سوزی و کاهش وزن استفاده کنید بهتر است آن را قبل از وعده های غذایی خود و طی یک دوره منظم استفاده کنید.



یکی از بی نظیرترین و شگفت انگیزترین محصولات فروشگاه دمنوش لاغری، هات چاکلت قارچ گانودرما می باشد که با داشتن ترکیبات و خواص بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند. در نظر داشته باشید که این محصول علاوه بر لاغری در درمان بیماری های کبدی و سرطان نیز بسیار موثر است و شما می توانید این محصول را به راحتی از فروشگاه اینترنتی ما تهیه و خریداری نمایید.


چاکلت قارچ گانودرما


لاغری و رسیدن به تناسب اندام بسیار مناسب، آرزوی بسیاری از عموم افراد به خصوص خانم ها می باشد. امروزه انواع دمنوش های لاغری برای لاغری افراد توسط شرکت های داخلی و خارجی تولید و طراحی شده است که هر کدام از این شرکت ها سعی بر آن دارند تا با استفاده از ارائه بهترین محصول، رضایت و توجه مصرف کنندگان را به دست آورند و در این زمینه به عنوان یک برند سرشناس معرفی شوند. یکی از بهترین و بی نظیرترین محصولات فروشگاه دمنوش لاغری، هات چاکلت قارچ گانودرما می باشد. این محصول با داشتن ویژگی ها و خواص بی نظیر خود توانسته است در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان واقع شود. این نوشیدنی یکی از بی نظیرترین و بهترین نوشیدنی های لاغری می باشد و از ترکیبات غنی تهیه شده است که در بخش های بعدی در رابطه با این موضوع بیشتر توضیح خواهیم داد.



هات چاکلت قارچ گانودرما حاوی شکلات بسیار خوش عطر و خوش طعمی می باشد و مصرف کنندگان علاوه بر اینکه با مصرف این نوشیدنی به وزن ایده آل مورد نظر خود دست خواهند یافت می توانند از عطر شگفت انگیز آن نیز برای آرامش و تمدد اعصاب خود بهره مند شوند. اگر شما نیز به دنبال اندامی بسیار جذاب و بی نظیری هستید می توانید با خرید هات چاکلت گانودرما به این آرزوی خود دست پیدا کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد هات چاکلت دکتر بیز، قیمت هات چاکلت گانودرما و خواص هات چاکلت گانودرما توضیحاتی را به حضور شما ارائه دهیم.




خواص چاکلت قارچ گانودرما


همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، هات چاکلت قارچ گانودرما دارای خواص بسیار بی نظیر و شگفت انگیزی می باشد که مصرف کنندگان می توانند با استفاده این محصول از خواص زیر نیز بهره مند شوند:


– رفع مشکلات کم خونی و فقر آهن


– رفع کم خوابی و خواب نا آرام


– رفع مشکلات کبد چرب


– رفع کم کاری تیروئید


– کاهش اضطراب


– رفع افسردگی


– رفع یبوست


– ضد سرطان


– آرامبخش


– کاهش وزن


همانطور که مشاهده می کنید این محصول می تواند علاوه بر کاهش وزن افراد در درمان بسیاری از بیماری ها نیز سهیم باشد. با توجه به خواص و ویژگی های بی نظیر این محصول، امروزه بسیاری از پزشکان تغذیه و سلامت نیز استفاده منظم و مرتب هات چاکلت قارچ گانودرما را به بیماران خود پیشنهاد می کنند. این محصول در وهله اول مورد تاییدیه سازمان غذا و دارو واقع شد و سپس جای خود را در ویترین فروشگاه دمنوش لاغری گرفت. همچنین با توجه به افزایش میزان فروش هات چاکلت قارچ گانودرما می توان نتیجه گرفت که این محصول توانسته است توجه مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند.



نحوه مصرف چاکلت قارچ گانودرما


خریداران این محصول می توانند با توجه به نحوه مصرفی که بر روی بسته بندی آن درج شده است، اقدام نمایند و این محصول را دم کرد مورد استفاده خود قرار دهند. شما نیز می توانید یک بسته از هات چاکلت قارچ گانودرما را در داخل یک لیوان آب جوش بریزید و به هم بزنید و میل نمایید. البته برخی از افراد علاقه دارند تا این نوشیدنی را به همراه یخ میل کنند که در این صورت نیز می توانند بعد از به هم زدن، چند تکه یخ در درون فنجان اضافه کنند و نوشیدنی آماده شده را میل کنند. در نظر داشته باشید که مصرف بی رویه این محصول نیز می تواند آثار منفی و برعکسی را در بدن ایجاد کند به همین جهت توصیه می شود که طبق دستور پزشک خود از هات چاکلت قارچ گانودرما استفاده نمایید. هات چاکلت قارچ گانودرما دکتر بیز از بهترین و بی نظیرترین محصولات لاغری و همچنین خوشمزه ترین نوشیدنی های لاغری می باشد که شما نیز می توانید با خرید هات چاکلت قارچ گانودرما از این نوشیدنی نهایت لذت را ببرید. توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه های اینترنتی محصولات فیک را به فروش می رسانند برای آنکه در دام این فروشگاه ها دچار نشوید، می توانید هم اکنون از وب سایت پیش روی خود، اقدامات لازم را در جهت تهیه و استفاده از این محصول داشته باشید.



ترکیبات چاکلت قارچ گانودرما


بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال ترکیبات موجود در هات چاکلت قارچ گانودرما هستند و می خواهند در مورد محصولی که استفاده می کنند اطلاعات بیشتری داشته باشند. از مهمترین ترکیبات موجود در این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:


– دی اکسید سیلیکون


– دی پتاسیم فسفات


– خامه ای کننده غیر لبنی


– پودر شیر خشک


– پنتاسدیم تری فسفات


– سدیم گازئینات


توجه داشته باشید که شیر خشک استفاده شده در این محصول بدون چربی است و به همین جهت هیچ گونه نگرانی را از بابت استفاده از آن نداشته باشید. نکته بسیار مهمی که در مصرف این محصول وجود دارد این است که خانم های باردار و افرادی که از بیماری خاصی رنج می برند، برای استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت های لازم را داشته باشند. قدمت این محصول به هزاران سال می رسد و برای اولین بار توسط چینی ها مورد استفاده قرار گرفت که بعدها تحقیقات بسیار زیادی بر روی این محصول انجام شد و محققان به این امر پی بردند که خواص بی نظیری در این محصول نهفته است و این امر دلیل اصلی پرفروش بودن این محصول در کل کشور شد.







خرید هات چاکلت دکتر بیز


یکی از مهمترین موضوعاتی که در خرید هات چاکلت دکتر بیز وجود دارد این است که قیمت هات چاکلت قارچ گانودرما چقدر می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که قیمت هات چاکلت دکتر بیز در مقایسه با دیگر دمنوش ها و نوشیدنی های لاغری کمی گران است و این هم به دلیل خاص بودن این محصول می باشد. با این حال این محصول ارزش خرید و استفاده را دارد چرا که دارای ویژگی ها و تاثیر بسیار شگفت انگیزی می باشد. شما نیز می توانید برای خرید هات چاکلت قارچ گانودرما مورد نظر خود بر روی یکی از بسته های ارائه شده کلیک کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. در نظر داشته باشید که محل تحویل محصول سفارشی را با نهایت دقت وارد کنید تا در کمترین زمان ممکن محصول را تحویل بگیرید. همچنین شما می توانید قبل از خرید خود، نظرات و انتقادات مصرف کنندگان و مشتریان سابق را مورد مطالعه قرار دهید و تصمیم نهایی خود را از بابت خرید این محصول بگیرید.



خواص هات چاکلت گانودرما


همانطور که گفته شد یکی از دلایل مهم برای رونق خرید و فروش هات چاکلت قارچ گانودرما، علی ‌رغم طعم بی نظیر این محصول خواص منحصر به فردش می باشد به طوری که این قهوه بی نظیر که یک نوشیدنی خامه ‌ای است فاقد کافئین بوده و حاوی گانودرمای ارگانیک می باشد. استفاده از هات چاکلت قارچ گانودرما برای تمامی خانم ها و آقایانی که دارای کیست ها و فیبروم هایی در بدن شان هستند می تواند مناسب باشد. همچنین هات چاکلت گانودرما در درمان بیماری های زنانه نیز تاثیر گذار بوده و به خانم هایی که دچار عفونت و قارچ شده اند پیشنهاد می شود که اقدام به خرید هات چاکلت گانودرما کنند. از دیگر خواص این محصول می توان به جلوگیری از خونریزی های شدید اشاره کرد به طوری که شما با مصرف هات چاکلت قارچ گانودرما می‌توانید علی‌ رغم جلوگیری از خونریزی شدید، خون از دست رفته را نیز به بدن بازگردانید. افرادی که با رژیم های غذایی یا بدون رژیم دچار یبوست شدند نیز می توانند با مصرف کافه هات چاکلت با قارچ گانودرما این مشکل را برطرف کنند. این محصول همچنین برای کسانی که شیمی درمانی یا پرتو درمانی می کنند بسیار مفید است زیرا بدن را در برابر انواع عوارض شیمی درمانی و اشعه های آن حفظ می کند. استفاده از هات چاکلت قارچ گانودرما همچنین برای کنترل وزن، بهبود عملکرد مغز، کاهش خطر حمله قلبی و سکته و کاهش فشار خون نیز مفید می باشد. جالب است بدانید بسیاری از افراد نیز هات چاکلت قارچ گانودرما را برای کاهش استرس و برای استفاده از خواص آرام بخشی آن تهیه می ‌کنند، به طوری که باید بدانید شما با مصرف روزانه سه وعده از این هات چاکلت می توانید آرامش خاطر را برای خود به ارمغان آورده و از هرگونه استرس و اضطرابی دور شوید.



گانودرما هات چاکلت چیست