درمان لک و پیس با قهوه گانودرما

پیسی، بَرَص، لک و پیس یا ویتیلیگو (Vitiligo) یک اختلال تولید رنگدانه است که در آن ملانوسیت‌ها (سلولهایی که رنگدانه تولید می‌کنند) در قسمت‌هایی از پوست ، غشاهای مخاطی و شبکیه تخریب شده‌اند . در نتیجه لکه‌های سفیدپوست درنواحی مختلف بدن ظاهر می‌شوند.


علامت های بیماری پیسی :

علامت بارز پیسی به وجود آمدن لکه های کوچک و گاهی بزرگ سفید روی پوست است . و پزشک در معاینه بالینی متوجه وجود این بیماری در فرد می شود. حتی خود شخص نیز با دیدن این لک ها می تواند متوجه وجود بیماری ویتیلیگو شود. بیماری لک و پیس اغلب با از دست دادن سریع رنگدانه در یک ناحیه آغاز می‌شود . و معمولا به مدت طولانی بدون تغییر باقی می‌ماند. در مراحل بعد از دست دادن رنگدانه ممکن است مجدد آغاز شود و دوباره متوقف شود. چرخه از دست رفتن رنگدانه و ثبات ممکن است به طور نامحدود ادامه داشته باشد.


شایع ترین مناطق درگیری پوستی عبارتند از: صورت، لب ها، دست ها، بازوها، پاها و نواحی تناسلی.همچنین مویی که در نواحی مبتلا به ویتیلیگو رشد می کند معمولاً سفید می شود .


علت های ابتلا به بیماری پیسی یا برص :

علّت بیماری پیسی شناخته نشده‌است، اما پزشکان چندین نظریه متفاوت مطرح کرده‌اند. یک تئوری این است که افراد پادتنهایی ( آنتی‌بادی‌هایی) تولید می‌کنند که ملانوسیت‌های بدن خودشان را تخریب می‌کند. تئوری دیگر این است که ملانوسیتها خود به خود تخریب می‌شوند. در نهایت بعضی افراد گزارش کرده‌اند که یک رخداد منفرد از قبیل آفتاب سوختگی یا فشار روحی باعث بروز پیسی شده‌است ولی مورد اخیر از نظر علمی ثابت نشده‌است.


حدود ۳ تا ۴ درصد جمعیت دنیا یا (۵۰ – ۴۰ میلیون نفر) ، به بیماری پیسی مبتلا هستند. ۹۵٪ افراد قبل از ۴۰ سالگی علائم را نشان داده‌اند. بیماری تمام نژادها و هر دو جنس را یکسان تحت تأثیر قرار می‌دهد. به ‌نظر می‌رسد پیسی در افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی شایعتر است .



پیسی، بَرَص، لک و پیس یا ویتیلیگو

آیا پیسی درمان دارد:

پیسی (ویتیلیگو – برص ـ لک و پیس) نه مسری است و نه کشنده ، بنابراین بیماری ای نیست که سلامت جسمی فرد مبتلا را به خطر بیاندازد . اما به لحاظ اجتماعی و مراودات روزانه و همچنین مشکلاتی که از نظر زیبایی برای افراد ایجاد می کند ، بهتر است درمان شود. قبل از اینکه به نقش قهوه های گانودرما در درمان این بیماری اشاره کنیم . لازم است توجه داشت که برای بهبودی کامل بیماری های خود ایمنی باید فشار های عصبی و استرس را کنترل کرد . چرا که تنشهای عصبی ، استرس و اضطراب میتوانند بیماری را تشدید کرده و دوره های درمانی را بی اثر کنند.


اقدامات درمانی موثر برای بیماری پیسی چیست ؟

1- روان درمانی و بهبود بخشیدن به وضعیت روحی بیمار


۲- درمان موضعی که یا از طریق استعمال دارو تحت نظر پزشک معالج یا میکاپ و پوشاندن ضایعات با پوشاننده های آرایشی یا لوسیون های برنزه کننده بدون نیاز به آفتاب


۳- فتوتراپی یا لیزر تراپی تحت نظر پزشک معالج


4- درمان خوراکی : 5 یا 8 متوکسی پسورالن خوراکی در ترکیب با مواجهه تدریجی کنترل شده با آفتاب.


5- درمان های جراحی : البته این روش اولین یا دومین راه درمان نیست .


6- روشهای طب سنتی (مکمل): مبتنی بر تشخیص و موافقت پزشک معالج شما و تکمیل اقدامات درمانی از طریق بهره‌گیری از خواص گیاهان دارویی و شفابخش و روشهای سنتی و علمی گیاه درمانی.



نحوه اثرگذاری قارچ گانودرما بر پیسی و طریقه مصرف آن

در این ویدئو در مورد علت به وجود آمدن بیماری پیسی یا ویتیلیگو توضیح داده ایم و سپس نحوه اثرگذاری قارچ گانودرما بر روی این بیماری را شرح داده‌ایم. دیدن این ویدئو شما را با انواع قارچ گانودرما موجود در بازار و همچنین نحوه مصرف این قارچ آشنا می‌کند.



قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما با نام علمی گانودرما لوسیدوم و نام های محلی لینگژی در چین و ریشی در ژاپن شناخته شده است. این قارچ از حدود ۲۰۰۰ سال پیش در شرق دور برای درمان بیماری ها و تقویت و سلامتی بدن مورد استفاده قرار می گرفته است.


این قارچ طعم مطلوبی ندارد و معمولا در چای و دمنوش ها اضافه می شده و به طور خام مورد استفاده قرار نمی گرفته است. رنگی قرمز متمایل به قهوه ای دارد و معمولا روی تنه ی درختان پوسیده یا درختان در حال مرگ می روید. در طول قرن ها بسیاری از مردم برای داشتن پوستی سالم تر، از محصولات طبیعی و ارگانیک بهره می برده اند.


امروزه این محصولات طبیعی در بسیاری از محصولات آرایشی استفاده می شود تا دغدغه های مردم را برای پوستی سالم برطرف کنند. با وجود استفاده ی گسترده از محصولات طبیعی، کشف یک ماده ی بیولوژیکی که تاثیر مطلوب و دلخواه ما را ایجاد کند به یک چالش تبدیل شده است. تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی در آزمایشگاه ها مورد مطالعه قرار گرفته است. در این مقاله می خواهم به خواص قارچ گانودرما برای پیسی اشاره کنیم.


پیسی یا ویتیلیگو چیست؟

ملانین رنگدانه ایست تیره، که از اسید آمینه ی تیروزین مشتق شده است و مسئول ایجاد رنگ در پوست و مو است. کاهش رنگدانه های پوستی در هر قسمت بدن منجر به سفید شدن آن قسمت می شود. پیسی نتیجه ی اختلال سلول هایی است که وظیفه ی تولید رنگدانه ها را بر عهده دارند.


این اختلال باعث لکه های سفید بر پوست می شود. این بیماری واگیر دار نیست و صرفا یک بیماری است که خود بیمار را درگیر می کند.گرچه این بیماری هیچ تاثیری جز تغییر رنگدانه ها بر بدن ایجاد نمی کند و تهدیدی جدی برای سلامتی نیست. خواص قارچ گانودرما برای پیسی باعث شده تا از این قارچ در محصولات بهداشتی و مراقبتی پوستی استفاده شود.


تخریب ملانوسیت ها، موجب نبود رنگدانه و سفید شدن نواحی آسیب دیده ی پوست می شود.

تخریب ملانوسیت ها، موجب نبود رنگدانه و سفید شدن نواحی آسیب دیده ی پوست می شود.

گانودرما از دو کلمه ی یونانی گانو به معنی روشنایی و درما به معنی پوست گرفته شده است. بی شک این ماده با خاصیت یک دست و روشن کنندگی پوست در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و آرایشی مورد استفاده قرار گرفته است.


خاصیت یک دست کنندگی پوست و روشن کنندگی این قارچ به دلیل کم بودن سمیت سلولی و تاثیر روشن کننده ی قوی در ماده ی جی. لوسیدوم موجود در این قارچ است. مصرف قارچ گانودرما و پیسی و درمان آن رابطه ی مستقیم دارد.


ملانین و رنگدانه های موجود بر پوست نقش مهم و اساسی را در مراقبت از پوست در مقابل آسیب های بیرونی از جمله اشعه ی فرابنفش، گرما و تابش های خورشیدی ایجاد میکنند و تعیین کننده ی اصلی تنوع رنگ پوست هستند. مقدار سطح ملانین ها مستقیما با فعالیت های تریزون در ارتباط است. بازدارنده ها و کند کننده های فعالیت تریزون باعث روشن شدن پوست انسان می‌شوند.



تاثیر و خواص قارچ گانودرما برای پیسی چیست؟

خواص قارچ گانودرما برای پیسی توسط گروهی محقق کره ای در یک مطالعه ی تحقیقاتی مورد آزمایش قرار گرفته بود. آنها به این نتیجه رسیدند که عناصر موجود در قارچ گانودرما باعث گردش سلول های ملانوما شده و فعالیت های تریزون را کاهش می دهد.


علت بیماری پیسی هنوز مشخص نیست اما دانشمندان اظهار می‌کنند افراد به دلیل اختلالات روانی یا یک بیماری خود ایمنی که در آن بدن با تولید آنتی بادی هایی که به ملانوسیت ها ( سلول های تشکیل دهنده ی رنگدانه) حمله میکنند دچار بیماری پیسی می‌شوند. از خواص قارچ گانودرما برای پیسی این است که با دارا بودن اسید گانودرمیک سیستم ایمنی بدن را تقویت نموده.


از آنجایی که پیسی ممکن است نتیجه ی یک بیماری که در آن بدن آنتی بادی تولید میکند باشد، با تقویت سیستم ایمنی، بدن میتواند از افزایش تخریب ملانین ها یا همان رنگدانه های پوستی جلوگیری کند. گانودرما باعث تحریک سلول هایی که مسئولیت تولید رنگدانه ها در بدن را دارند می شود.



نحوه ی استفاده از قهوه موکا برای پیسی:

نحوه ی استفاده از قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که شما می توانید با توجه به شدت بیماری خود، میزان مشخصی از این محصول را روزانه مورد استفاده قرار دهید. البته پیشنهاد می کنیم که برای اخذ دقیق ترین اطلاعات در این زمینه، حتما با پزشک معالج خود مشورت های لازم را انجام دهید تا از این طریق به مقدار کافی قهوه گانودرما را برای درمان و از بین بردن لکه های سفید روی پوست خود مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید قهوه گانودرما را به شکل ناشتا مصرف کرده و از این طریق اثرات آن را بیشتر مشاهده کنید.



بهترین زمان برای استفاده از قهوه موکا گانودرما برای پیسی


اگر شما نیز دوست دارید تا در زمان مناسبی اقدام به خرید قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی داشته باشید، می توانید زمان را از دست ندهید و همین حالا با کلیک بر روی قهوه گانودرما از همین وب سایت ما، اقدام به خرید داشته باشید. بهترین و مناسب ترین زمان برای استفاده از قهوه گانودرما جهت درمان بیماری پیسی را همین حالا شکل داده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین و مرغوب ترین این محصول را تهیه کرده و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. البته شما می توانید برای خرید قهوه گانودرما از معتبرترین فروشگاه اینترنتی اقدام کنید تا بتوانید اصل این محصول را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. ما نیز در این وب سایت سعی بر آن داریم تا بهترین قهوه گانودرما را برای شما به ارمغان آوریم.



خواص قهوه گانودرما برای پیسی


امروزه مقاله ها و پژوهش های بسیار متعددی را می توانید در کل جهان و ژورنال های مختلف مشاهده کنید که هر یک از آنها به دنبال بررسی مهمترین و اصلی ترین خواص مربوط به قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی هستند. توجه داشته باشید که این محصول می تواند رنگدانه های مورد نیاز پوست را تولید کرده و از این طریق لکه های سفید موجود در پوست را از بین ببرد. پسوریازیس و قهوه گانودرما در سال های اخیر از اصلی ترین موضوعات بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست می باشد و این امر به اثبات رسیده است که شما می توانید با قهوه گانودرما، بیماری پیسی خود را درمان کنید. بنابراین شما نیز چنین فرصت طلایی را از دست ندهید و با بررسی اثرات مربوط به پیسی و قهوه گانودرما، اقدامات مورد نیاز برای خرید این محصول را انجام دهید. قهوه گانودرما با تحریک کردن سلول های تولید رنگدانه، می توانند در کمترین زمان ممکن بیماری شما را درمان نمایند.


قهوه موکا برای پیسی



راهنمای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی


حال که با مهمترین و اصلی ترین خواص و تاثیر قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی از نزدیک آشنا شدید، می توانید فرصت طلایی و بی نظیر پیش روی خود را از دست ندهید و همین حالا بر روی این محصول شگفت انگیز کلیک کرده و آن را در سبد خرید خود اضافه نمایید. البته توصیه می شود که قبل از ثبت سفارش مورد نظر خود، راجع به ویژگی های مربوط به این محصول اطلاعات مد نظرتان را به دست آورده و با آگاهی بیشتری اقدامات لازم برای خرید را انجام دهید. همچنین قیمت مربوط به قهوه گانودرما مناسب برای درمان پیسی بسیار مناسب و معقول بوده و شما می توانید با هزینه های بسیار کمتری، صاحب این محصول شوید. همچنین می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی نیز با همکاران ما در تماس باشید و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید.



قهوه گانودرما برای بیماری پیسی