سیر سیاه چیست؟

Black garlic ترکیبی سیاه رنگ، شیرین مزه، بدون بو و بسیار لذیذ است که از تخمیر طولانی مدت سیر سفید در دما و رطوبت تنظیم شده ای تهیه شده و به عنوان ادویه، افزودنی و خوراکی همراه غذا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این ترکیب پرطرفدار سرشار از مواد معدنی، ترکیبات آلی و ترکیبات موثر در بهبود عملکرد ارگان های بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. اِس اَلیل سیستین، ارگانوسولفور و آمینو اسید سیستسن، پلی فنل ها، فلاونوییدها، S-allylcysteine و آنتی اکسیدان ها از مهمترین ترکیبات موجود در این ماده غذایی به شمار می آیند. به منظور آشنایی بیشتر با خواص، خرید، قیمت و ویژگی های فروش سیر سیاه در شیراز با ما همراه باشید.


سیر سیاه در شیراز


خواص سیر سیاه شیراز چیست؟

کنترل و کاهش ریسک ابتلا به ترومبوز و لخته های مسدود کننده عروق خونی

کاهش و کنترل فشار خون در افراد مبتلا به هیپرتانسیون

بهبود عملکرد نفرون های کلیوی و کاهش ریسک ابتلا به ادم

جوان سازی پوست و پیشگیری از بروز چین و چروک، ترک های پوستی و پیری زودرس

افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن به منظور مبارزه با میکروارگانیسم های بیماری زا

پیشگیری و کنترل یبوست

کاهش عوارض ناشی از مشکلات تنفسی در بیماران مبتلا به آسم

بهبود وضعیت روحی روانی افراد و کنترل سطح بالای استرس و تنش های روزمره

خوشبختانه امروزه تولید سیر سیاه در شیراز و بیشتر استان های کشور موفقیت بزرگی در خصوص تولید و توزیع این محصول در بازار مصرف داخلی بوده و توانسته است یک خودکفایی هدفمند در این راستا ایجاد نماید.


خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765

whatsapp-icon سفارش از طریق واتس آپ

تهیه و خرید Black garlic چگونه است؟

در چند سال اخیر تنوع بسیار زیادی از برندهای مختلف تولید کننده این محصول در بازار موجود بوده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. قابل ذکر است بزرگترین گروه خریداران این محصول، افراد متقاضی کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام در رده های سنی مختلف هستند. از اینرو متاسفانه گرمی بازار سوء استفاده و سودجویی های منفعت طلبانه در این حوزه تنوانسته است حجم بالایی از محصولات تقلبی، نامرغوب، بی کیفیت و ارزان یمت را روانه بازار مصرف نموده و خیل عظیمی از شکایت ها را به دنبال داشته باشد. در این خصوص توصیه میشود نسبت به خرید سیر سیاه در شیراز کاملا محتاط بوده و از دریافت محصول نامرغوب و ارزان قیمت اجتناب نمایید. فروشگاه ها، مراکز خرید معتبر و وب سایت فروشگاهی عرضه کننده برندهای شناخته شده بهترین گزینه های دریافت محصول مرغوب و با کیفیت در سراسر کشور هستند.


موارد منع مصرف Black garlic

پیش از هرچیزی باید توجه داشت که میزان و نحوه مصرف این ترکیب گیاهی اهمیت بسیار زیادی داشته و از بروز عوارض احتمالی در جمعیت مصرف کنندگان پیشگیری خواهد نمود. موارد منع مصرف این ترکیب به شرح زیر است:


ابتلا به بیماری های گوارشی از جمله زخم معده، خونریزی های گوارشی، سوء هاضمه و رفلاکس معده

سابقه حساسیت به سیر

مصرف برخی از داروها

بارداری و شیردهی

وجود هرگونه سابقه حساسیت پوستی به ترکیبات گیاهی و دارویی

نکته: در صورت وجود هریک از بیماری و سوابق ذکر شده به منظور مصرف این ترکیب با پزشک مشورت نموده و از مصرف خودسرانه اجتناب نمایید.


قیمت خرید Black garlic

اطلاع از قیمت سیر سیاه در شیراز یکی از نگرانی ها و سوالات رایج در جمعیت خریداران این محصول است. پیش از هرچیزی باید توجه داشت خوشبختانه این محصول در تمامی برندهای داخلی دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه بوده و در سبد خرید طیف گسترده ای از متقاضیان جای داده خواهد شد. پیشنهاد می شود به منظور اطلاع دقیق از قیمت ها و دریافت محصول اورجینال به وب سایت فروشگاه های اینترنتی معتبر عرضه کننده این محصول مراجعه نمایید.



سیر سیاه برای دیابت سیر سیاه برای لاغری خواص سیر سیاه برای درمان زود انزالی سیر سیاه را از کجا بخریم

از این رو این فراورده بسیار محبوب است و خواص بی نظیر آن برای بدن می تواند سبب شود تا همه افراد بااستفاده از آن اقدام به درمان مشکلات خود کنند که در ادامه خواص سیر سیاه را نام میبریم و چنانچه هر کدام از موارد ذکر شده در پایین را دارید استفاده از سیر سیاه برای زود انزالی مفید و در روند درمان بیماری‌های شما بسیار مفید می‌باشد.


سیر سیاه برای زود انزالی بسیار مفید است زیرا ترکیبات موجود تاثیر علاوه بر کنترل استرس فرد سبب می شوند تا گردش خون در بدن بسیار بهبود پیدا کند و بتوانید ارگاسم های با کیفیت تری داشته باشید.

همچنین سیر سیاه برای نعوظ نیز بسیار مفید است و چنانچه نعوظ های بی کیفیتی دارید بد نیست بدانید که سیر سیاه با کاهش چربی کلسترول و غلظت خون و افزایش خونرسانی به کلیه بافت‌های بدن سبب می شود تا شما نعوظ های با کیفیت تر و طولانی مدت تری داشته باشید.


اگر دارای این مشکلات هستید و قصد خرید سیر سیاه در شیراز را دارید بد نیست بدانید که سیر سیاه یکی از موثرترین فراورده ها در درمان زود انزالی و نعوظ می باشد.


از دیگر خواص منحصر به فرد سیر سیاه می توان به درمان چربی خون کلسترول خون و غلظت خون اشاره کرد چنانچه دارای کلسترول بد می باشید روزانه دو حبه سیر سیاه می‌تواند در درمان کلسترول خون و چربی خون و همچنین غلظت خون بسیار مفید باشد و این مشکلات همواره سبب می شود تا شما انرژی کافی نداشته باشید احساس خستگی کنید و نتوانید فعالیت های خود را به طور احسنت انجام دهید.


سیر سیاه برای درمان دیابت نیز بسیار مفید است و میتواند عملکرد کبد بر توقف تولید انسولین را کنترل کرده و باعث کاهش قند خون شود .از این‌رو چنانچه دیابت دارید استفاده از سیر سیاه برای دیابت بسیار مفید است.

سیر سیاه خواص بسیار زیادی دارد که در اینجا برخی از آنها را ذکر کردیم .


از جمله مهمترین آن در لاغری کاهش وزن شرکت همچنین سیر سیاه برای جلوگیری از ریزش موها بسیار مفید است. زیرا دارای ماده‌ای به نام آلیسین است که تنها دستیار یافت می‌شود و یک ترکیب ناپایدار است بنابراین استفاده از سیر سیاه می‌تواند برای بدن بسیار مفید باشد و شامل توانید از تمامی خواص سیر بهره مند شوید. همچنین فراورده ای چگونه بوی بد و طعم نامطبوع این دارد و برعکس دارای طعمی بسیار لذت بخش کمی مایل به شیرینی باشد و با استفاده از آن به هیچ وجه آن شما بوی بدن نخواهد گرفت.

ابتدا بهتر است با سیر سیاه بیشتر آشنا شوید تا در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید؛ سیر سیاه دکتر بیز در واقع حالت تخمیر شده و فرآوری شده سیر معمولی می باشد که تحت رطوبت و حرارت معینی قرار گرفته و مزه آن شیرین و به رنگ سیاه تغییر شکل می دهد برخی فکر می کنند سیر سیاه هیچ ارزشی ندارد؛ بهتر است بدانید خواص آن دو برابر سیر معمولی است.


سیر سیاه، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی بدن را در برابر ابتلا به انواع سرطان ها مقاوم و ایمن کرده و از آن جایی که خاصیت ضد عفونی کننده دارد برای رفع علائم سرماخوردگی نظیر؛ گلو درد، سرفه، التهابات گلو و…. گزینه مناسبی است.


حال در پاسخ به این سوال که سیر سیاه دکتر بیز را از کجا بخریم باید بگوییم که؛ امروزه این محصول در بسته بندی های استاندارد و با نام و نشان دکتر بیز در بسیاری از فروشگاه های آنلاین اینترنتی در بهترین کیفیت و به طور مستقیم و با مناسب ترین قیمت در دسترس مشتریان قرار می گیرد.


خرید این محصول از طریق شبکه های اینترنتی بسیار ساده و کم هزینه است به صورتی که خریدار می تواند بدون محدودیت زمان و مکان سیر سیاه را در حجم های درخواستی سفارش داده و در اسرع وقت دریافت نماید.


قیمت انواع سیر سیاه شیراز

قیمت انواع سیر سیاه شیرازانواع سیر سیاه شیراز در سطح بازار با توجه به وجود عوامل مختلفی سیر صعودی یا نزولی می گیرد به صورتی که اخیرا با افزایش نرخ دلار قیمت تمام محصولات به طور چشمگیری روند افزایشی داشته است و قیمت سیر سیاه نیز از این قاعده مستثنی نیست.


این محصول با توجه به کیفیت، حجم، نوع بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا قیمت گذاری می گردد از این رو شرکت های توزیع کننده قیمت دقیق آن را درون سایت های معتبر قرار می دهند تا خریداران بتوانند مطابق با قیمت آن و بودجه خود برنامه ریزی کنند بهتر است بدانید نوع خرید به نوبه خود تاثیر فراوانی در قیمت این محصول دارد به گونه ای که اگر به طور مستقیم و بدون حضور واسطه ها سیر سیاه خریداری شود قیمت آن کاهش می یابد.




خرید سیر سیاه در شیراز