امروزه بیشتر زنان و مردان تمایل زیادی به خرید گن لاغری از جمله گن ساعت شنی و گن‌های لیزری پیدا کرده‌اند. کاربرد گن در فرم دادن به اندام‌ها در زمان میهمانی و ورزش کردن جهت کاهش چربی در نقاط بدن است. توجه داشته باشید که بیشتر گن‌ها برای لاغر کردن قسمت های مختلفی از بدن مثل شکم، بازوها، باسن و نواحی دیگری نظیر ران، سینه استفاده می‌شوند. گن‌ ها در رنگ های متنوعی از قبیل سفید، مشکی و کرم طراحی و تولید می‌شوند. اما باید دید گن ساعت شنی بهتر است یا گن لیزری؟
گن ساعت شنی چیست؟

گن‌های ساعت شنی ۶ قزنه از جمله گن‌های لاغری پر کاربرد هستند که قسمت بالاتنه را با توان زیادی به طور کامل پوش می‌دهند. همچنین یک فرم مناسب و یک تکه را در سطح بدن ایجاد می‌کنند. معمولاً این نوع گن‌های لاغری با استفاده از متعلقاتی مانند چسب، دکمه و یا قزن به راحتی با سایز بدن شما متناسب شده و باعث باز و بسته شدن گن به آسانی می‌شوند. خوب است بدانید که تعدادی از گن‌های ساعت شنی مجهز به فنر هستند تا در زمان انجام فعالیت های جسمی مانع از تاخوردگی پارچه گن شوند.

همچنین بخوانید: بررسی نکات مهم هنگام خرید گن
انواع گن ساعت شنی



انواع گن ساعت شنی



دقت کنید که شکم بند ساعت شنی در اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود. اغلب در اطراف گن، فنرهایی تعبیه شده است که باعث خوش فرم شدن و زیبایی بدن می‌شوند. از این رو مدل های متنوعی از گن‌های ساعت شنی می‌توانند ویژگی های منحصربه‌فردی داشته باشند. از جمله این مدل‌ها عبارت‌اند از:
گن‌های ساعت شنی تاپی

این محصول یک گن لاغری است که دارای بند قابل تنظیم می‌باشد. معمولاً گن تاپی برای افرادی مناسب است که در نواحی کمر و زیر بغل احساس چاق بودن و چربی زیادی دارند. از این رو شما می‌توانید هنگام پوشیدن لباس های پشت باز از این نوع گن‌ها استفاده کنید.
گن‌های ساعت شنی جلیقه ای

گن ساعت شنی جلیقه‌ای زنانه و مردانه زمانی به کار می‌رود که شما دارای چربی زیادی در قسمت کمر و نواحی زیر بغل باشید. اما متأسفانه این نوع گن‌های لاغری قابلیت تنظیم شدن متناسب با قد شما را ندارند. بنابراین تعمیر گن ساعت شنی جلیقه ای نسبت به مدل تاپی راحت تر خواهد بود.
گن‌های ساعت شنی بدون بند

این نمونه گن‌های لاغری می‌تواند سایز بدن را به اندازه ۱ تا ۲ شماره کوچک تر نشان دهد‌؛ ولی به دلیل عدم بند قابل تنظیم برای کاهش چربی های اضافه کمر و نواحی زیر بغل اصلاً گزینه مناسبی نمی‌باشد. بلکه گن ساعت شنی اصل بدون بند تنها برای انجام ورزش های سبک و کوتاه مدت، همچنین برای کارهای روزانه مناسب است.
گن لیزری چیست؟


http://harajkaade.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c/